FAQ 2017-02-27T21:39:57+00:00

VEEL GESTELDE VRAGEN (FAQ)

Hoe werkt het bestelproces? 2017-12-21T16:56:36+00:00
Kan ik iets in het ontwerp wijzigen? 2015-08-27T09:46:46+00:00

Ja, over kleine wijzigingen doet Studio Altena niet moeilijk. De eerste correctieronde is gratis. Lees meer>

Moet ik vooraf betalen? 2017-12-21T16:51:28+00:00

Ja, er moet vooraf betaald worden. Na akkoord van het ontwerp, wordt de factuur toegestuurd. Betaal op tijd om de kaartjes op tijd in huis te hebben!

Kan ik mijn bestelling annuleren? 2017-12-21T16:50:10+00:00

Annuleren na ontvangst van de drukproef mag, maar dan is Studio Altena genoodzaakt om annuleringskosten in rekening te brengen.

Kan ik mijn adressen ook op de enveloppen laten bedrukken? 2017-12-21T16:52:04+00:00

Ja dat kan, geef je telefoonnummer door via het contactformulier en je wordt gebeld om te bespreken hoe dit in zijn werk gaat.

Is een digitale proefkaart hetzelfde als een gewone proefkaart? 2017-12-21T16:49:35+00:00

Het ontwerp is hetzelfde, maar houd er rekening mee dat de kleur van het beeldscherm of jullie printer kan afwijken van de kleur in de drukkerij. Wil je zeker weten hoe het eruit gaat zien? Bestel dan een proefkaart.

Ik zie in de prijslijst zoveel mogelijkheden staan, waar kan ik precies uit kiezen? 2015-08-27T09:48:18+00:00

Ga naar het menu-item mogelijkheden >
Kom je er dan nog niet uit, stel je vragen via het contactformulier >

Wat moet ik doen om de gegevens door te geven als ons kindje geboren is? 2015-08-27T09:41:30+00:00

Stuur bij voorkeur de gegevens per e-mail en sms. Zorg dat alle teksten en contactgegevens die je aanlevert correct zijn. Studio Altena neemt alles letterlijk over en is niet aansprakelijk voor tekst- en/of taalfouten.

Waar moeten de foto´s aan voldoen om geplaatst te kunnen worden 2015-08-27T09:41:10+00:00
De baby is al geboren, hoe zorgen we ervoor dat we de kaartjes toch snel in huis hebben? 2016-06-21T20:04:36+00:00

Stuur dan d.m.v. het contactformulier een bericht met jullie wensen. Indien mogelijk, wordt jullie opdracht met spoed gedaan. Het kan ook zijn dat wegens drukte het niet mogelijk is de kaart voor jullie te ontwerpen.

Waar vind ik de algemene voorwaarden? 2015-08-27T09:39:07+00:00
Wat is de levertijd van de kaarten? 2017-12-21T16:55:20+00:00

Levering van jullie kaarten: Geboortekaarten worden dezelfde dag gemaakt en verzonden: lever hiervoor de gegevens aan voor 9.00 uur en geef voor 11.00 uur akkoord om het ontwerp. Trouwkaarten worden binnen ca. drie werkdagen na akkoord verzonden.

De drukkerij is in het weekend en op feestdagen gesloten. Ook de dag na hemelvaart is de drukkerij dicht.